دانلود فیلم و انیمیشن

  • ۰
  • ۰

مدت زمان : ۹۸ دقیقه
زبان : انگلیسی , فارسی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
انکودر : F2M / MkvCage
حجم : ۷۵۰ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : Alec Baldwin, Miles Bakshi, Jimmy Kimmel, Lisa Kudrow
کارگردان : Tom McGrath
لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس کیفیت های دیگر

خلاصه داستان :
بچه رئیس ، اقتباسی از یک کتاب تصویری به همین نام است که توسط مارلا فارزی خلق شده است. داستان این فیلم انیمیشنی در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه‌شان اتفاقات زیادی را تجربه می‌کنند و…


  • ۹۶/۰۶/۱۱
  • سمانه نصیری

نظرات (۱۱)

  • ساندویچ پانل
  • ممنون از سایت خوبتون
  • ساندویچ پانل
  • I enjoyed the content of your site and used it. I congratulate you on the design of the site. I wanted to thank you for your work, I will continue to follow and use the contents of my website.
  • ساندویچ پانل سقفی
  • ممنون بابت مطالب مفیدتون.
  • ساندویچ پانل
  • مرسی
  • شرکت حسابداری
  • از محتوای سایت شما لذت بردم و از آن استفاده کردم. من به شما در مورد طراحی سایت تبریک می گویم. من می خواستم از کار شما تشکر کنم، من همچنان به دنبال مطالب سایت وب سایت خود خواهم رفت.
  • خدمات حسابداری
  • مطالب سایتتون بسیار خواندنی و جالب بود.استفاده کردم از پست هاتون.
  • خدمات حسابرسی
  • چقدر عالی بود واقعا ممنونم بابت پست هایی که قرار دادید.
  • مشاوره مالی
  • خیلی خیلی خوب بود مرسی از مطالب مفیدتون.
  • مشاوره مالیاتی
  • مطالب متنوع و جالبی داشتید .سایت بسیار عالی دارید. متشکرم.
  • اظهارنامه مالیاتی
  • سایت بسیار خوبی داشتتید .مطالبتون بسیار مفید و خواندنی بود .
  • استعلام کد اقتصادی
  • ممنون بابت مطالب مفیدتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی